Zaalverhuur

Deze zaal is geschikt voor het houden van bruiloften, partijen, recepties, bijeenkomsten, jaarvergaderingen, beurzen, tentoonstellingen en uitvoeringen van toneel-, muziek- of zangverenigingen en nog veel meer. De zaal beschikt over een podium van ± 50 m². Er is een mogelijkheid om gebruik te maken van geluid en een beamer. Voor het huren van deze zaal zijn de kosten vanaf € 80,00 waarbij het verplicht is de consumpties af te nemen van de buurtvereniging. De grote zaal heeft een capaciteit voor ± 170 personen. Er bestaat de mogelijkheid om zaal ‘West’ bij de grote zaal te betrekken. De capaciteit bedraagt dan ± 220 personen.

Voor het reserveren van de grote zaal hanteren wij het volgende tarief:
1 Dagdeel € 80,00

Neem gerust contact met ons op, zodat we alle mogelijkheden kunnen bespreken.

.

Deze zaal is uitermate geschikt voor het houden van verjaardagen, recepties, bijeenkomsten en vergaderingen tot maximaal 40 personen. De huur van deze zaal bedraagt € 50,00. Deze zaal kan alleen worden gehuurd met bediening. Wij zorgen in overleg met u voor gebak, hapjes en de drankjes.

Voor verenigingen die wekelijks gebruik willen maken van deze zaal hanteren wij een gereduceerde prijs.

Neem gerust contact met ons op, zodat we alle mogelijkheden kunnen bespreken.

Deze zaal is geschikt voor het houden van verjaardagen, recepties, bijeenkomsten, vergaderingen tot maximaal 45 personen. De huur van deze zaal bedraagt € 50,00. Deze zaal kan alleen worden gehuurd met bediening. Wij zorgen in overleg met u voor gebak, hapjes en de drankjes.

Neem gerust contact met ons op, zodat we alle mogelijkheden kunnen bespreken.