info@buurtvereniginghierden.nl tel: 0341-451 546 Mob. 06-82 70 10 17

Zaalverhuur

Deze zaal is geschikt voor het houden van bruiloften, partijen, recepties, bijeenkomsten, jaarvergaderingen, beurzen, tentoonstellingen en uitvoeringen van toneel-, muziek- of zangverenigingen en nog veel meer. De zaal beschikt over een podium van ± 50 m². Ook is er de mogelijkheid om gebruik te maken van geluid en een beamer. Voor het huren van deze zaal zijn de kosten € 60,00, waarbij men verplicht is de comsumpties af te nemen van de buurtvereniging. Er is een mogelijkheid om zaal west bij de grote zaal te betrekken, bel gerust voor andere mogelijkheden.

De zaal heeft een capaciteit voor ± 170 personen. Er bestaat de mogelijkheid om zaal “West” bij de zaal te betrekken. De capaciteit bedraagt dan ± 220 personen. Voor het reserveren van de grote zaal verschillen de bedragen: Dag deel €60, 1 volledige dag €100, 2 aaneengesloten dagen €160.

dsc_0193-compressor

Deze zaal is in 2011 geheel gerenoveerd, medio 2015 is ook de gehele toiletgroep gerenoveerd. Deze zaal is uitermate geschikt voor het houden van verjaardagen, recepties, bijeenkomsten en vergaderingen tot maximaal 40 personen. De huur van deze zaal bedraagt € 40,00. Voor verenigingen die wekelijks gebruik willen maken van deze zaal hanteren wij een gereduceerde prijs.

Bij deze zaal is het mogelijk dat u uw gebak en hapjes zelf verzorgd. U bent verplicht om de drankjes af te nemen van het Dorpshuis.
De zaal kan worden gehuurd met en zonder bediening.

Deze zaal is geschikt voor het houden van verjaardagen, recepties, bijeenkomsten, vergaderingen tot maximaal 45 personen. De huur van deze zaal bedraagt € 40,00. Voor verenigingen die wekelijks gebruik willen maken van deze zaal hanteren wij een gereduceerde prijs.

De zaal kan worden gehuurd met en zonder bediening.

dsc_0265