Koningsdag

Dorpshuis Hierden Dorpshuisweg 9, Hierden, Gelderland, Nederland

Op zaterdag 27 april kleurt heel Nederland weer oranje. Zo ook Hierden. Koningsdag Hierden verzorgt ook dit jaar een prachtige optocht. Kinderen mogen plaatsnemen op de versierde wagens. De optocht eindigt bij het Dorpshuis. Hier staan de spelletjes en springkussens klaar voor de kinderen. Deelname is gratis.  Ook voor de inwendige mens wordt er bij het Dorpshuis gezorgd. Dit jaar is het mogelijk om naast je bakje koffie een heerlijke oranjetompouce te nuttigen. En uiteraard bakken we de patat en snacks ook heerlijk gaar. 9.30 uur Start aubade bij Kringloopwinkel Hierden/SPAR 9.45 uur Vertrek optocht bij Kringloopwinkel Hierden/SPAR 11.00 uur Aankomst optocht Dorpshuis Vanaf 11.00 uur Plezier voor jong en oud Gedurende dag kunnen jong en oud zich vermaken bij het Dorpshuis. Kom dus voor de gezelligheid op Koningsdag naar het Dorpshuis in Hierden. We maken er dan met elkaar een heel gezellig feestje van!

Seniorendag

Dorpshuis Hierden Dorpshuisweg 9, Hierden, Gelderland, Nederland

De seniorendag vindt plaats op woensdag 29 mei 2024. We verzamelen om 8.30 uur bij het Dorpshuis. Rond 20.00 uur is het programma afgelopen. Deze dag wordt speciaal georganiseerd voor onze senioren. Wordt u dit jaar 65 jaar of bent u ouder dan 65? Dan bent u van harte welkom. U kunt zich opgeven bij één van de bestuursleden. Joan Hoeven, tel. 06 - 46 22 47 66 Jan uit de Bosch, tel. 06 - 22 37 76 00 Of stuur een e-mail naar info@buurtvereniginghierden.nl. De kosten bedragen voor leden € 30,00 en voor niet-leden € 45,00. Het programma van deze dag houden we nog even geheim, maar we maken er een mooie dag van.

Fietsdag

Dorpshuis Hierden Dorpshuisweg 9, Hierden, Gelderland, Nederland

Deelname is gratis. Zet dit alvast in uw agenda. Binnenkort meer informatie hierover beschikbaar.