Koningsdag

Seniorendag

Fietsdag

Dorpshuis Hierden Dorpshuisweg 9, Hierden, Gelderland, Nederland

Meer informatie volgt zo snel mogelijk.

Kinderbingo

Zaal open: 13.30 uur Prijs per kaartje: € 4,00 In de pauze krijgen de kinderen een gratis consumptie. Hoofdprijs Nintendo Switch Verder zijn er mooie prijzen te winnen.

Bingo

Zaal open: 19.30 uur Hoofdprijs: Reischeque t.w.v. 500,00. Daarnaast hebben we nog meer mooie prijzen. Er worden 9 rondes gespeeld.

Klaverjassen

Dorpshuis Hierden Dorpshuisweg 9, Hierden, Gelderland, Nederland

Buurtvereniging Hierden nodigt iedereen van harte altijd om een avond te komen klaverjassen. Een hoop gezelligheid, maar ook zijn er mooie prijzen te winnen. Inschrijfgeld € 5,00. Bij binnenkomst ontvang je een gratis kopje koffie. De zaal gaat open vanaf 19.30 uur.

Nieuwjaarsreceptie

Dorpshuis Hierden Dorpshuisweg 9, Hierden, Gelderland, Nederland

Wij nodigen je uit op de nieuwjaarsreceptie van de buurtvereniging Hierden.

Koningsdag 2023

Dorpshuis Hierden Dorpshuisweg 9, Hierden, Gelderland, Nederland

Samen met de organisatie Koningsdag Hierden hebben we voor donderdag 27 april een mooi programma gemaakt. Het ochtendprogramma ziet er als volgt uit: 9.15 uur: verzamelen bij de SPAR voor optocht. 9.30 uur: aubade 9.45 uur: vertrek optocht (bekijk hier de route) 11.00 uur: aankomst optocht bij het Dorpshuis 11.00 - 13.00 uur: spelletjesplein bij het Dorpshuis Deelname is gratis. Uiteraard zorgt de buurtvereniging Hierden voor een hapje en een drankje met een gezellig muziekje op de achtergrond! En voor de kinderen hebben we de springkussens weer opgeblazen. Komt u ook een drankje doen op de verjaardag van de koning bij het Dorpshuis? U bent van harte welkom!

Seniorendag 2023

Dit jaar vindt de Seniorendag plaats op woensdag 31 mei 2023. We verzamelen om 8.15 uur bij het Dorpshuis. Rond 20.00 uur is het programma afgelopen. Deze dag wordt speciaal georganiseerd voor onze senioren. Wordt u dit jaar 65 jaar of bent u ouder dan 65? Dan bent u van harte welkom. U kunt zich opgeven bij één van de bestuursleden. Joan Hoeven, Hannes Franken, Jan uit de Bosch, Herman Havelaar of José Bos-Brink. Of stuur een e-mailbericht naar info@buurtvereniginghierden.nl. De kosten voor leden zijn € 30,00 en voor niet-leden € 45,00 Het programma van deze dag houden we uiteraard geheim, maar we maken er een mooie dag van.